cieq, te rurki są ładne ale jednak zdradzają , że nie siedzi tam na pewno 1.4 czy 1.6 więc albo znaczek albo wydech
jakieś dziwne chrobotanie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez djczasPerez, eds elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego sie załącza i taki efekt powstaje tym bym sie nie przejmował
dariuspolo ASR nie posiadam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dariuspolo...jezeli posiadasz ASR to poszukaj na forum postow z nim zwiazanych.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
lec
a to ja juz wiem co sie u mnie dzieje, bo juz zaczalem szukac dziury w calym..... mozna to ustrojstwo jakos wylaczyc bezpiecznikiem zeby zobaczyc na chwile czy przejdzie chrobotanie ?
Komentarz
-
o chrobotaniu tu masa informacji do przeczytania więc czytam i czytam, ale nie ma takiego jak moje . "Chrobocze" (trudne słowo) mi tylko i wyłącznie przy ruszaniu na jedynce i to tylko co któryś raz. Zauważyłem, że jak dam więcej gazu przy puszczaniu sprzęgła to nie chrobocze wcale, ale jak robie to delikatnie to co 2-3 raz zachrobocze. W serwisie gosciu powiedział ze to ASR, moge mu wierzyc? Ślisko nie ma, sucho na ulicy więc skad to różnicowanie? pozdrawiam
kajo (świeży uzytkownik O)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Januszw moim 1.6? bo mam podobny objaw
Zamieszczone przez kajoW serwisie gosciu powiedział ze to ASR, moge mu wierzyc
Zamieszczone przez kajoŚlisko nie ma, sucho na ulicy więc skad to różnicowanie
Spróbujcie mocno skręcić koła i ostro ruszyć, to dopiero usłyszycie jak działa :wink:
Komentarz
-
-
To jest EDS. Sprzedawali to jako "asystent ruszania". Zczytuje roznice w predkosci obrotowej kol z czujnikow ABS i normalnie przyhamowuje szybciej krecace sie kolo. Najpierw denerwuje, jak sie kupi auto - zwlaszcza na mokrym, ale w zimie lub na blocie, trawie jest fajna sprawa. Zwlaszcza przy ruszaniu pod gore. Acha no i on dziala tylko do pewnej predkosci i dodatkowo zauwazylem, ze wlasnie nie zawsze tak jakby lapie. Nie wiem skad to jest, ale moze jak wystepuje nagla zbyt duza roznica, to zlewa odczyty, lub nie ingeruje, zeby nie uszkodzic mechanizmu roznicowego, ktory by nagle dostawal kopa na drugie kolo, po przyhamowaniu tego szybciej sie krecacego ?? Hmm sam nie wiem, ale da sie spalic gume i ani nie piaknie. Za to przy spokojnym lub srednim ruszaniu i wystapieniu efektu buksowania, zachrobocze prawie zawsze. I jeszcze jedno. Nie zauwazylem jakiegos przyspieszonego zuzycia tarcz czy klockow hamulcowych.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
No toż ja to rozumiem
Ale chyba jednak nie mogą buksować jak mam płaski, suchy, czysty asfalt w piękny słoneczny dzień i ruszam nie przekraczając 2k obrotów. Oczywiście nie wiem, czy dokładnie to samo dzieje się u kajo, ale jego opis zgadza się z moimi objawami. Nie znam się na tych sprawach tak jak większość z Was, ale wierz mi, że to naprawdę nie ma nic wspólnego z utratą przyczepności :wink:
Komentarz
-
-
Coś czuję, że się tu nie przekonamy. :lol:
Czy wg Ciebie przyspieszczenie od 0 do 20 trwajace ponad 5 sekund moze na normalnej nawierzchni spowodowac zalaczenie ktoregokolwiek z tych systemow? Bo wlasnie wtedy u mnie objawy sa najbardziej slyszalne.
Zreszta zrobilismy z tego juz niezlego offtopa wiec moze lepiej sobie odpuscic. Peace ! :wink:
Komentarz
-
-
matko boska - o co chodzi z tym kołem dwumasowym...?
chrobocze mi na suchej, asfaltowej nawierzchni również. odczucie jakby cos pod podłogą potarło. żadnego poslizgu ani buksowania mi tam pewnie nic nie redukuje.
chcę sie upewnic czy moge z tym jeździć czy nie, czy trzeba coś z tym zrobić. nie stac mnie na ciągłe wizyty u mechaników którzy wiedzą wszystko i nic.
kajo z czasem chroboczącej .... <chrrr>
Komentarz
-
-
kajo, dopóki ktoś mi nie poda konkretnych argumentów kontra to trzymam się swojej wersji. :lol:
Wg mojej ograniczonej wiedzy koło dwumasowe to takie ustrojstwo, które przy przekazywaniu napędu redukuje Ci drgania... i przy okazji sporo kosztuje. Ja planuje ze swoim chrobotaniem jeździć, dopóki nie zacznie naprawdę przeszkadzać. Na razie jeżdżę prawie rok, i ani się nic nie stało, ani nawet objawy nie nasiliły.
Komentarz
-
-
to ja sie chętnie przypnę do twojej wersji... brzmi przekonująco i... można jeździć , a jak coś sie wyjaśni to napiszę czemprędzej.
[ Dodano: Pią 11 Sty, 08 09:59 ]
no to sie najeździłem ( "układ sprzęgła z kołem dwumasowym do wymiany" - moze mi to ktoś wytłumaczyć i... ile to kurcze kosztuje... bo w serwisie straszą mnie ceną.
[ Dodano: Pon 18 Lut, 08 21:02 ]
Wymieniłem kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym i... nadal chrobocze przy ruszaniu jeden raz na dziesięć (czyli tak jak dotąd) ale jednak... nigdy tego nie rozgryzę . teraz sie zastanawiam czy ten chrobot właśnie nie niszczy mi mojego nowego dwumasowca hmmm
Komentarz
-
Komentarz